Thuis!!:) - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Petra Schuller - WaarBenJij.nu Thuis!!:) - Reisverslag uit IJsselstein, Nederland van Petra Schuller - WaarBenJij.nu

Thuis!!:)

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

17 Augustus 2006 | Nederland, IJsselstein

Hallo allemaal,
Ik ben weer fijn en veilig thuis!!
Liefs Petra

  • 18 Augustus 2006 - 12:54

    Pauline:

    Dumela Petra,
    Oetoegielietsjan? Kitjoehieliesinte!
    Ik dacht, laat ik ook eens even een kijkje nemen op je site. Leuk hoor! Goede thuisreis gehad vanaf Schiphol? Ik vind het ook weer fijn om thuis te zijn (gelukkig weinig last gehad van een after-vakantie-dip hihi). Groetjes van Pauline

  • 30 December 2009 - 19:00

    Monique:

    Welkom thuis lieve zus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Petra

Hallo allemaal, Ik ben mij nu aan het oriënteren op deze site, om te kijken of ik via deze weg contact met jullie kan houden. Nog een paar dagen en dan is het zover.... Liefs Petra

Actief sinds 18 Juli 2006
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 23916

Voorgaande reizen:

24 Juli 2006 - 17 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: